Kan man shoppe for meget til sin baby?

Status på ugens løbeplan – uge 1

Løb

Som jeg skrev tidligere på ugen – vil jeg have endnu mere fokus på mit løb, dels for at tabe mig –  men også fordi jeg elsker den følelse jeg har i kroppen når jeg løber. Jeg vil hver mandag lave en løbeplan for den pågældende uge – så jeg har løbe aftaler med mig selv og på den måde har planlagt mit løb. Når noget er PLANGLAGT – har jeg bare lettere ved at komme afsted og undskyldningen – jeg har ikke haft tid kan ikke bruges. Måske nogle af jer læsere også kan bruge min løbeplan som inspiration – måske som et spark til at komme afsted – eller til at have mere fokus på dit løb. Er i hvertfald lettere for mig at finde tid til løb – når jeg har planlagt mig ud af det.

20140302-202053.jpg

10 km om 16 uger

Det var i denne uge (fredags) – jeg nåede mit ene mål – løb 10 km om 16 uger. Var lidt som at komme til eksamen – og var en meget stolt mig der kunne informere om at jeg klarede det. Var super hårdt og kom i mål med en tid på 1.06.25 – faktisk væsentlig bedre end jeg havde regnet med – men også en tid hvor der er plads til forbedringer. Lise som er kvinden bag den super inspirerende blog HIT THE GROUND RUNNING – var med det samme klar til at opfordre mig til et nyt løbe mål – nemlig at kunne løbe 10 km under en time. Tager SELVFØLGELIG udfordringen til mig – men startede dog med personlige rekorder på kortere distancer – men i løbet af sommeren tager jeg denne udfordring op. MAN kan altid mere end man selv tror – og selvfølgelig kan jeg lære at løbe 10 km på under en time.

Nedenstående var denne uges løbeplan – tallet skrevet med FED – var det jeg fik løbet. Måtte desværre springe min løbetur over i dag – da dagen er brugt på en super hyggelig barnedåb. Men er selvfølgelig klar til en ny uge – med flere kilometer på programmet fra i morgen.

Denne uges løbeplan

Mandag: Spinning – LØB 2,68 KM MED LØBEVOGN

Tirsdag: Spinning – LØB 3,55 KM MED LØBEVOGN

Onsdag: Løb 5 km – LØB 5,85 KM MED LØBEVOGN

Torsdag: Spinning

Fredag: Løb 10 km – LØB 10 KM

Lørdag: Spinning

Søndag: Løb 5 km

Mål i denne uge = 20 km – Samlet løb denne uge 22.08 km

Samlet løbet siden 24/2 = 22.08 km

20140302-202103.jpg

Find mine seneste indlæg om løb her:

FRA INGEN FORM TIL AT LØBE 10 KILOMETER

FRA DÅRLIG LØBE FORM…

DEN BEDSTE LØBEVOGN

FOKUS PÅ MIN LØBETRÆNING

ENDOMONDO INTERVALTRÆNING

LØB 10 KM OM 16 UGER

Har du lyst til at kaste dig ud i det samme løbe program som mig – kan du finde programmet i indlægget HER

Du kan desuden finde sommerens officielle løbe planer for mig HER – kan ikke udelukke der løbende kommer flere løb til, vil i hvertfald holde øje med diverse løb i mit nærområde.

Fik du løbet de antal kilometer du havde aftalte med dig selv? Hvad gør du for at holde fokus og komme afsted til løb?

Charlotte

Du kan også finde www.fitmom.dk  på FACEBOOK – FIT-MOMBLOGLOVIN INSTAGRAM – @FTIMOMBYCHARLOTTE

 

 

   

1 kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Kan man shoppe for meget til sin baby?