Følg www.fitmom.dk

Jeg skal i mit livs form – skal du med?

JEG GØR DET – jeg vil simpelthen i mit LIVS FORM

Fit efter fødslen

Jeg har siden fødslen af Alba i september kæmpet en kamp for at komme ned i vægt og komme i super form. Da jeg startede projekt Fit efter fødslen her på bloggen – opsatte jeg 3 mål for mig selv;

At tabe 20 kg

AT kunne løbe 10 km IGEN

AT hoppe på cyklen som spinnings instruktør IGEN

Status er at jeg mangler at tabe ca 6 kg for at have opfyldt mine 3 mål – hvilket betyder jeg samlet har tabt mig ca 28 kg siden Alba kom til verden (havde tabt 15 kg inden projektet startede). Jeg kan på nuværende tidspunkt løbe 10 km på lidt over en time – mit nye mål bliver at komme under en time og jeg giver den hver uge GAS som spinnings instruktør. ALT I ALT er jeg total HAPPY og elsker de ændringer der allerede er sket i mit liv.

BODY CHALLENGE

MEN jeg kan komme meget længere, jeg kan presses meget mere og jeg kan give den endnu mere GAS. Derfor har jeg taget en væsentlig beslutning for mig og mit trænings liv i  de næste 12 uger (med start fra den 6/4-14).

Skærmbillede 2014-03-18 kl. 22.28.53

Jeg har tidligere deltaget på WWW.LIDOFITNESS.DK´s fantastiske tilbud om BODY CHALLENGE – som netop handler om at komme i sit livs form. Jeg har tidligere nævnt her på bloggen at jeg overvejede sådan et 12 ugers forløb igen og kan nu endelig afsløre at JEG GØR DET. Jeg kaster mig simpelthen for “løverne” og er klar på endnu mere træning, sved på panden og kyndig vejledning.

Forløbet strækker sig over 12 uger, hvor man for alvor bliver presset og og hvor der er mulighed for at rykke nogle personlige grænser. Jeg ELSKER ideen med hård træning, forbedring af en i forvejen god grundform og ideen om man er en del af et fællesskab så man er nød til at komme afsted til træning mindst de aftalte 3 gange om ugen.

Her er hvad jeg blandt kan forvente af forløbet:

Personlig opstartssamtale

Personlig afsluttende samtale

Fællestræning hver mandag og søndag med alle de andre Body Challenge deltagerer.

Personlig træning på små hold a 2-4 personer 1 x om ugen.

Måling af: styrke, kondital, maxpuls, fedtprocent og taljemål.

Før og efter billeder.

Du kan finde meget mere info om Challenge forløbet HER . Personligt har jeg valgt at deltage på holdet i Lido Fitness i Horsens ( er også at finde i Vejle) da jeg er helt vild med deres faciliteter. Har du ikke været forbi centeret og bor i nærheden, er det simpelthen et besøg værd – der mangler virkelig ingen ting; der er masser hold tilbud, masser plads, dejligt personale og fantastiske omgivelser.

Jeg er super motiveret og klar til at give den endnu mere GAS. Klar til endnu mere fokus på min træning og klar til at rykke nogle grænser træningsmæssigt. Tør du tage udfordringen op sammen med mig? Kunne være super hyggeligt med selskab og nye træningsvenner – jeg kan ikke være den eneste der drømmer om en SUPER FORM?

MIT NYE TRÆNINGSMÅL ER SAT – SKAL DU VÆRE MED?

Jeg vil SELVFØLGELIG dele hele forløbet med jer – så i løbende kan heppe på mig, sparke mig i bagdelen hvis jeg falder og forhåbentlig inspirere jer til at give den endnu mere gas med jeres træningen. Jeg vil løbende dele billeder af forløbet, hvordan jeg klarer diverse tests og hvordan jeg forhåbentlig bliver hurtigere til at løbe.

Har du spørgsmål til forløbet er du meget velkommen til at kontakte mig – har som skrevet tidligere været på forløbet, så er temmelig godt informeret (hvis jeg selv skal sige det). Derudover ved jeg der kommer et infomøde når vi kommer lidt tættere på opstart – hvor der er masser af informationer at hente.

Super dejlig dag til dig

Charlotte

Du kan også finde www.fitmom.dk  på FACEBOOK – FIT-MOMBLOGLOVIN INSTAGRAM – @FTIMOMBYCHARLOTTE

3 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Følg www.fitmom.dk